-->
विवाह गर्ने गलत कारणहरू

विवाह गर्ने गलत कारणहरू

इ वचन, कालिमन्युज, 30 अक्टोबर 2014: आज धेरै जवानहरूले विवाहको अर्थ वा उद्देश्य नबुझि भावनामा बहेर विवाह गरेका छन् । कतिजना आमा–बाबुको करले विवाहमा प्रवेश गरेका छन् । धेरैले विवाह किन गर्ने हो थाहा नै नपाईं विवाह गरेका छन् । कैयौँ विवाह गलत कारणले भएको हुँदा नै छोटो समयमा नै दुःखदायी अवस्थाबाट विवाहहरू अन्त्य भएका छन् । तसर्थ यहाँ उल्लेखिन विवाह गर्ने पाँच गलत कारणहरूले हामीलाई अझ विवाहको बारेमा बुझनलाई सहयोग गर्नेछन् ।
क. विवाहले एक्लोपनको अन्त्य गर्नेछ
धेरैले आफू एक्लोपनको महसुस गर्दछन्, र एक्लोपनको अन्त गर्न विवाह नै उत्तम बाटो सोचेर विवाह गर्ने निर्णय गर्दछन् । शहरी क्षेत्रका प्रायः मानिसहरू व्यक्तिवादी प्रवृत्तिका भएका हुँदा एकान्त र एक्लोपनको महशुस बढिरहेको छ । विवाह के हो र विवाहपछिको जिम्मेवारी के हुन भन्ने कुराको पर्वाह नगरी विवाह गरेकाहरूले धोका खाएका छन् । विवाहले तपाईंंको उदासिनता र एक्लोपनको अन्त्य गर्छ भन्ने कुनै ग्यारेन्टी छैन । तसर्थ विवाहपूर्व नै सोच्नुहोस् कि तपाईंं कुन कारणले एक्लोपन महशुस गरिरहनुभएको छ । त्यसप्रकारको घायल अवस्थामा विवाह गर्नाले तपाईंंले विवाह गर्नुभएको जिवन–साथीलाई पनि एक्लोपनको अनुभुति गराउनुहुनेछ ।
एक्लै हुनु र एक्लोपन फरक कुरा हो । केही साता अघि नायक राजेश हमालज्यूलाई उहाँ एक्लै बस्नुको कारण अन्तवार्तामा सोधिएको थियो । उनको उत्तर थियो, म अहिले एकलै छु, तर म एक्लो छैन । मदर टेरेसाले पनि भनेका छन्, एक्लोपन नै सबैभन्दा गरिबी हो । अथवा एक्लोपनमा जिउनु सबैभन्दा गरिबीपन हो । तसर्थ किन एक्लोपनको अनुभव भएको छ, त्यससँग व्यवहार गर्नुपर्दछ । कुलतमा फसेको कारण वा कसैले धोखा दिएको कारण पनि एक्लोपनको अनुभव हुन सक्छ । उहाँको उपस्थितिमा ती कुराहरूसँग व्यवहार गरिएको हुनुपर्दछ ।
ख.विवाहले तोडिएको मनलाई निको पार्नेछ
विवाह चोट निको पार्ने औषधी होइन कारण एउटा स्वस्थ विवाह कहिल्यै पनि चोटपूर्ण सम्बन्धको जगमाथि स्थापित हुन सक्दैन । तपाईंंले कसैबाट चोट पाउनुभएको छ वा धोखा खानुभएको कारण त्यस केटा वा केटीलाई देखाउन वा वदला लिनलाई विवाह गर्दै हुनुहुन्छ भने त्यो विवाह कमजोर उद्देश्यमाथि स्थापित विवाह हो । यदि यसो हो भने हामीले गलत विचारमा विवाह गरिरहेका हुनेछौ । कालान्तरमा यसको नोक्शानी आफैंले नै उठाउनुपर्ने हुन्छ । जुन चोट तपाईंंले पाउनुभयो त्यसबाट पाठ सिकेर बरु अरुलाई पनि सतर्क गराउने काम गर्नु धेरै बुद्धिमानी हो । यदि तपाईंंले यसो गर्नुभएको छैन र अझ अरुलाई पनि चोट पुर्‍याउने मनसाय लिनुभएको छ भने योभन्दा मुर्खता अरु केही हुनसक्दैन । किनकि विवाहपछि तपाईंंको जिवन–साथीले तपाईंंका चोटहरू निको पार्न सक्छ भन्ने केही ग्यारेन्टी छैन ।
तपाईंं आफ्ना विगतका सबै चोटहरूबाट पूर्ण रुपमा निको नहुञ्जेलसम्म विवाह नगर्नु असल हो, नत्र तपाईंंले आफ्नो जिवन–साथीलाई झन चोट पु¥याउनुहुनेछ । विवाहपछि चोटपूर्ण व्यक्ति भएर बस्नु भन्दा त बरु विवाह नगरिबस्नु नै उत्तम हो । तसर्थ कसैले यसरी भनेका छन्, “यो संसारमा सबैभन्दा दुःखी मानिसहरू अविवाहितहरू होइनन् तर विवाहितहरूनै हुन्, जोहरू आफ्ना विवाहलाई गल्ती हो भनि विचार गर्दछन् ।
तपाईंंका चोटहरू परमेश्वरकहाँ ल्याउनुहोस् र उहाँलाई दिनुहोस् । उहाँले तपाईंंका आत्मिक, शारीरिक अनि भावनात्मक रोगहरू निको पार्नुहुन्छ । उहाँद्धारा निको पारिएको भई विवाहमा प्रवेश गर्दाको आनन्द भिन्नै हुनेछ ।
मैले एकजना बहिनीको घटना सुनेको थिएँ । उनले एकजना भाईसँग प्रेम गर्दथे । दुबैले पछि गएर विवाह गर्ने निर्णय लिए । उनीहरूको बीचमा पत्रचारको आदान–प्रदान भइनैरहेको थियो । तर बहिनीलाई थाहा नै नदिई भाईले अर्काे केटीसँग विवाह गर्ने निर्णय गरे । उनको मगनी अर्काे केटीसँग तय भयो । दुबैले मगनीपछि निमन्त्रणा कार्ड बाँडे । यो कुरा भाईले पत्र लेखिरहेकी बहिनीले थाहा पाइन् । उनले आफूलाई धोखा दिएको अनुभव गरिन् । किनकि उनले पाँचवर्षदेखि त्यस केटालाई पर्खिरहेकी थिइन् । तर आज अचानक उनले आफूलाई विवाह गर्छु भनेको केटाले अर्काे केटीसँग विवाह गर्न तयार भएको देखेर ती बहिनीको जिवनमा भैचालो नै गयो । उनले केटाको पास्टरलाई यी सबै कुरा बताइन् । यो कुरा थाहा भएपछि मिलाउन धेरै गाह्रो भयो । बहिनीले केटाले लेखेका सबै पत्रहरू पनि पास्टर र अगुवाहरूलाई देखाइन् । उनी रोइन् अनि कराइन् । तर अर्काे विकल्प थिएन । धेरै लामो समयको परामर्शपछि यी बहिनीले केटाको विवाह नरोक्ने सहमत भइन् । उनी विवाहमा आइनन् । ती दुबै केटा र केटीको विवाह भयो । तर पहिले नै अर्काेसँग विवाह गर्ने करार बाँधेको कारण उनीहरूको विवाहमा धेरै समस्याहरू आए । विवाह भएको केटीले पनि ती केटाको पहिलेका सबै कुराहरू थाहा पाइन् जसको कारण लगभग उनीहरू विवाह गरेको केही समयमा नै छोडपत्र गर्न सम्म पुगेका थिए । एक दुई पटकसम्म म पनि उनीहरूलाई प्रार्थनाको निम्ति गएँ ।
चोटहरू लिएर विवाहमा प्रवेश गर्नु डरलाग्दो कुरा हो । तसर्थ विवाहपूर्वका सम्बन्धहरू निको हुनु जरुरी छ । नत्रता त्यसले विवाहपछिका दिनहरू कठिन बनाउनेछ ।
ग. विवाहले सुख र खुशीको सुनिश्चित गराउँदछ ।
अवश्य नै विवाहमा परमेश्वरले आनन्द आनन्द राखिदिनुभएको छ । तर सधै खुशी र सुखको ग्यारेन्टी विवाहले गराउदैन । विवाह गर्नुपर्ने उद्देश्य खुशी र सुखको निम्ति होइन् । विवाहअघि धेरैले सुन्दर संसारको कल्पना गरेका हुन्छन् र त्यस्तो सोचाइ राख्नु गलत अवश्य होइन तर ती सबै विवाहपूर्व देखेका सपनाहरू पूरा हुन्छन भन्ने छैन । काल्पनिक खुशीको सपना देखेर विवाह गरेकाहरूलाई पछि त्यो पूरा नहुँदा दुःखीत हुने र निराश बन्ने अवस्था पक्कै पनि आउँछ । विवाहको अर्थ र उद्देश्य बुझेकाहरूले विवाहपछि आउने संघर्ष र समस्याहरूमाझ पनि आनन्दित भई स्थिर रहन्छन् । तर विवाह खुशीको निम्ति मात्रै हो भन्नेहरूलाई भने समस्या आउँदा खडा भइरहन धेरै गाह्रो हुनेछ र कतिले त त्यस अवस्थामा आफूलाई सम्हाल्न नसकेकाले मृत्युसम्मको गलत निर्णय गर्दछन् ।
विवाह अरुलाई मन राख्न र खुशी राख्नलाई पनि होइन । कसैल तपाईंंलाई धेरै माया गर्छ भन्ने वित्तिकै विवाहको निर्णय गर्नुपर्छ भन्ने छैन । मलाई विवाह नगरे म आत्मा–हत्या गर्छु भन्ने धम्की दिएको कारण यदि उसलाई खुशी पार्नका निम्ति कसैले विवाह गर्ने हो भने, त्यसले डरलाग्दो जोखिमतिर विवाहलाई लैजानेछ । ती जगमा उभिएर गरिएको विवाहले वैवाहिक जीवनमा खुशी दिँदैन किनकि त्यहाँ एउटालाई खुशी पार्न अर्कोले आफ्नो जीवन वलिदान गर्दैछ । यदि मानिसहरूले अरुलाई दया गरेर उसको खुशीको निम्ति विवाह गर्छन् भने त्यहाँ एउटा खराव परम्पराको थालनी भएको छ भन्ने कुरा थाहा हुन्छ । विवाह मानिसलाई दया देखाउन गरिदैन, यो त एक–अर्काप्रति गरिने समर्पण सहितको प्रेम हो ।
घ. परिवारको आवश्यकता पूरा गर्न
मैले एस. एल. सी. पास गरिसेकपछि कलेजको निम्ति म घरदेखि टाढा गएर अध्ययन गर्न जानुपर्ने भयो । मेरी दिदीको विवाह सानै उमेरमा भइसकेकाले घरमा चूलो–चौका गर्ने व्यक्तिको आवश्यकता थियो । मेरा अरु तीनजना भाईहरू सानै थिए । एकदिन कलेजको विदाको समयमा घर आएको थिए । मेरो बोजु (प्रायः म आमा भनेर बोलाउने गर्छु) ले विवाहको कुरा उठाउनुभयो । त्यतिबेला म केवल १८ बर्षमा मात्र भर्खर टेक्दै थिएँ । कतै मेरो विवाहको उत्सवलाई नदेखी उहाँको जीवन वितेर पो जान्छ कि भन्ने उहाँ सम्झनुहुन्थ्यो । मलाई भने त्यस समयमा विवाहको निम्ति कुनै चाहना नै थिएन । हो, घरमा चुला चौका गर्ने व्यक्तिको आवश्यकता निश्चय नै थियो तर त्यो नै विवाहको मुख्य कारण हो भनेर मैले ठानिनँ । मेरो सोच त अझ धेरै पढ्ने नै थियो । त्यसैले मैलै बारम्बार बोजु (आमा) को प्रस्तावलाई अस्विकार गर्दैगएँ । त्यस कुराले अवश्य पनि मेरी बोजुलाई ठूलो चोट पुग्यो होला, तर पनि मेरो निम्ति विवाह गरेको भए म खुशी हुन सक्ने थिइनँ र मेरो पढ्ने सपनाहरू अधुरो नै रहनेथिए । किनकि विवाह भनेको के हो भन्ने कुरा मलाई त्यतीबेलासम्म पनि केही थाहा थिएन ।
मैले बोजुलाई भन्ने गर्थेँ कि एकदिन समय आउनेछ र म विवाह गर्ने छु । जब म विवाहको लागि तयार हुनेछु अनि तपाईं लाई अवश्य जानकारी गराउनेछु । मेरो विवाह नभएसम्म परमेश्वरले तपाईंंलाई उठाउनुहुने छैन ।
जब म २३ वर्षको भएँ, मैले प्रेम गरेकी मेरी श्रीमतिलाई लिएर बोजुलाई भेट्न गाउँमा गएँ । अनि त्यस पछि बोजुले सोध्नुभयो –“यी नानीचाहिँ को हुन नि ?” मैले भने “देल्मी” हुन् । देल्मीको अर्थ थुलुङ्ग भाषामा वुहारी भनेको हो । मैले फेरी भनेँः “हामीले प्राथना गरिरहेका छौँ ।”
यो कुराले उँहा अत्यन्तै खुसी हुनुभयो । साँच्चै हामीले त्यसको एकवर्षपछि सन् १९९६ अप्रिलमा विवाह ग¥यो । सायद मैले त्यो बेला मेरी बोजुको भावकुतालाई देखेर विवाह गरेको भए, म धेरै खराब दिनहरूबाट भएर गुज्रनेथिए होला ।
प्रिय मित्र कतै तपाईं कसैको करकापमा परेर वा परिवारको आवश्यकता देखेर कतै विवाह गर्दैहुनुहुन्छ कि ? तपाईंले विवाह के हो भन्ने कुरा थाहै नगरि वैवाहिक जीवन प्रवेश गर्नुभयो भने त्यसबाट तपाईंंले धेरै सघर्ष गर्नुपर्ने हुन्छ । किनकि त्यो विवाह गर्नुपर्ने बाइबलीय कारण होइन ।
म आज पनि मलाई धरान पवित्र मण्डलीको एक जना गुरुङ्ग दाई र दिदीको याद आउँछ । दिदीको विवाह गर्ने इच्छा नहुँदा–हुदै पनि परिवारको दवावका कारण विवाह गर्नु भएको थियो । मैले थाहा पाएसम्म केटीले केटासँग विवाह गर्न चाहेका थिएनन । विवाह भएको एक वर्षसम्म तिनीहरू एक साथ रहेर पनि एउटै पलंगमा सुत्न सकेनन् र आखिरमा केहि वर्षको अन्तरालमा दुवैको जवानी अवस्थामानै मृत्यु भयो । आज दिनप्रतिदिन यस्ता कहालीलाग्दा दुखद घटनाहरू दोहोरिरहेका छन् ।
गत अषाढ महिनामा हो भन्ठान्छु, एकदिन कान्तिपुरमा एउटा चित्र सहित समाचार छापिएको थियो, जसमा एक जना व्यक्ति बन्दको कारण आफ्नो पत्नीलाई विवाह पछि रिक्सामा चढाएर हतार साथ टुडिखेल नजिक गइरहेको थियो । अझै तल क्याप्सनमा लेखिएको थियो, उक्त नव विवाहित श्रीमानचाहिँ त्यसको भोलि पल्टै कतार उड्दैछन् । कस्तो विडम्बना ! कसको निम्ति ती दुलहाले त्यति हतारमा विवाह गरेको हुन् ? पुरानो करारको विधिअनुसार त सेनामा काम गर्ने पुरुषले भखरैमात्र विवाह गरेको
भए १ वर्षसम्म पत्नीसँग रहनको निम्ति विदा पाउनुपर्ने कुरा लेखिएको छ (व्यवस्था २४ः५) । एकजना जवान केटाले विवाह गर्नुपर्ने कारण आमा–बाबुको निम्ति खाना पकाउने व्यक्ति नभएको कारणले हो भने त्यो गलत हो । कहिले काहिँ आमा–बाबु दुबै धेरै बृद्ध छन र उनीहरूलाई देखभाल गर्ने अन्य दाज्यू–भाईहरू नभएको खण्डमा सोच्नुपर्ने हुन्छ । तर किन विवाह गर्ने हो सो बारेमा थाहा पाउनु जरुरी हुन्छ । विशषगरि विवाह गर्ने केटा र केटीले यो देशको कानुनबमोजिम उमेरको हदलाई पनि ध्यान दिनुपर्ने हुन्छ । नेपालको कानुन अनुसार केटा अठाह्र वर्ष र केटी सोह्रवर्ष पुगेको हुनुपर्दछ । उमेरको साथै उनीहरू दुबै शारीरिक, भावनात्मक, आर्थिक र आत्मिक रीतिले पनि तयार हुनुपर्दछ ।
ङ. विवाह सबैको निम्ति परमेश्वरकोे योजना हो ।
विवाह सबै मानिसका निम्ति अनिवार्य हो भनेर सबैलाई विवाहको निम्ति ठोकुवा गर्नु बाइबलीय होइन । मत्ती १९ः१२ मा प्रभु येशुले फरिसीहरूको प्रश्नको उत्तरमा यो शिक्षा सिकाउनुभयो, “किनकी कोही त जन्मैदेखी नै नपुसंक हुन्छन्, अरुलाई चाहिँ मानिसहरूले त्यस्ता बनाए, अनि अरुले चाहिँ स्वर्गको राज्यको लागि विवाह गर्न रुचाउँदैनन् । जसले यो स्वकिार गर्न सक्छ त्यसले गरोस् ।”
पावलले १ कोरिन्थी ७ः२८ मा विवाहमा धेरै दुःख हुने हुनाले त्यसबाट जोगाउन चाहन्छु भनी सल्लाह दिएका छन् । तसर्थ कोही विवाह नगरि नै एकलो भएर नै जीवनभर रहन चाहन्छ भने त्योे बाइबलीय छ । हाम्रो समाजमा प्रायः पाको उमेरसम्म अविवाहित रहेमा नकारात्मक रुपमा हेर्ने गरिन्छ । कसलाई के थाहा परमेश्वरले उनीहरूलाई त्यसैको निम्ति पनि बनाउनुभएको हो भनेर । यसकारण विवाह नगरी बस्नेहरूले दुखित हुने कुनै कारण छैन । विवाहित हुनु र अविवाहित भएर जिउनु दुवै नै परमेश्वका दान हुन् । विवाह गर्ने कुनै चाहना नै छैन उमेर ढल्की सक्यो साथीहरूले जिस्काउन सक्छन् भनेर तपाईं जिवन–साथीको खोजीमा निस्कनुभएको छ भने त्यो गलत हो ।
धेरै जवान बहिनीहरू आफ्नो विवाहको बस छुट्ने डरले चाँडै विवाहको निम्ति सहमति दिन्छन् । यदि तपाईंं ख्रीष्टियान केटी हुनुहुन्छ भने सधै याद गर्नुहोस्, जिवन चाहिँ पति पाउनुभन्दा उत्तम हो । परमप्रभुमा समर्पित हुनुहोस् जसको निम्ति उहाँले तपाईंंलाई बोलाउनुभएको छ । यदि अविवाहित रहेर नै सेवकाइ गर्नुपर्छ भने पनि तयार रहनुहोस् । विवाह गरेर भविश्यमा समस्याहरूले झेलिनुभन्दा विवाह नगरि प्रभुको सेवा गर्नु असल हुन्छ । विवाह गर्ने वित्तिकै खुशी हुन्छ भन्ने ग्यारेन्टी छैन नत्र आज धेरै विवाहितहरू किन असन्तुष्ट छन् । विश्वासको परिपक्वता विवाहले ल्याउदैन । नेपाली समाजले भन्ने गर्छन्, विवाह नगरेसम्म उ परिपक्व मानिस बन्दैन । तर परमेश्वरको अघि परिपक्व र भरोसायोग्य हुनेकुरा मैले विवाह गरेको छु कि छैन भन्ने कुरामा निर्भर रहदैन ।
धेरै कारणहरूले पनि धेरै जवानहरूले विवाह गर्न इच्छा नहुँदा नहुँदै पनि विवाहमा प्रवेश गर्छन् ।
सुरक्षाको कारण
हरेक अविवाहित आफ्नो जिवनमा अविवाहित हुदा आउने डरहरूले सताइरहन्छ । सकभर बृद्धा उमेरमा आउने आर्थिक दरिद्रता । साथै सामजिक सुरक्षाका कुराहरू पनि छन् । तर विवाह नै हाम्रो आर्थिक र भावनात्मक सुरक्षा होइन । आफ्नो जिवनको सुरक्षा परमेश्वरमा खोज्नुपर्दछ भजनसँग्रह १२१ः८, भजनसँग्रह ४०ः११) । परमेश्वरसँगको सम्बन्धले नै सुरक्षा दिन्छ । नत्र आज धेरै विवाहहरू छुटने थिएनन् । एकले अर्काेलाई चोट पार्ने काम हुनेथिएन ।
सन्तान लोप भएर जाने डरको कारण
हरेक विवाह भित्र परमेश्वरले सन्तानको आशिष राखिदिनुभएको छ । तर के सन्तान हुनु मात्र सुरक्षा हो र ? धेरै सन्तानहरूले आमा–बाबुलाई छोडेका छन् । कयौं आमा–बाबु बृद्ध आश्रममा छन् । यसैले सबै छोराछोरी भएका आमा–बाबु खुशी नै छन् भन्ने छैन । छोराछोरीहरूद्धारा धेरै दुःख कष्ट पाएका धेरै आमा–बाबुहरू हामी देख्छौ ।
सबै विवाह गरेका जोडीहरूसँग आफ्ना नानीहरू हुन्छन् नै भन्ने छैन् । पावलले कहिल्यै विवाह गरेनन तापनि उनी कहिल्यै आर्थिक कुराहरूको बारेमा फिक्री गरेनन् । आर्थिक अभाव थिएन भन्ने होइन तर उनले ती सबै कुराहरूले उनको मिसनको कार्यमा कुनै बाधा ल्याएन । उनका शारीरिक सन्तान नभएतापनि उनका आत्मिक हजारौ सन्तानहरू थिए । उनले गरेका सेवाको कारण उनलाई वास्ता गर्ने मानिसहरूको कहिल्यै अभाव भएन । हामीहरूमध्ये जतिजना अविवाहति रहने निर्णय गरेका छौ । हामी प्रभुको सेवामा लागिरहौं, उहाँले नै हामीलाई धेरैभन्दा धेरै आत्मिक छोराछोरीहरू दिनुहुनेछ, जसले हामीलाई आफ्नो कोखको सन्तानले भन्दा धेरै माया दिनेछन् । मदर टेरेसा एकलै भारतको कोलकत्ता आइन् । जिवनभर विवाह गरिनन् तापनि उनी कहिल्यै एक्लोपनको महसुस गरिनन् । परमेश्वरप्रतिको उनको समर्पणता र मानिसहरूप्रतिको सेवाको कारण उनले हजारौं सन्तानहरू पाइन् ।
पावलले तिमोथीलाई आफ्नो आत्मिक छोरा भनि बोलाउछन् । विशेष गरि उनले तिमोथीलाई उनले विश्वासमा डोहोरयाए (१ तिमोथी १ः१, २ तिमोथी २ः१) ।
अविवाहित भएर जिउनेहरूप्रति मण्डलीको दायित्व
आपूm अविवाहित भएकोमा हरेक जवान भाई र बहिनीले हामी उत्सव मनाउन सिक्नुपर्दछ । हामी परमेश्वरलाई चिनेका व्यक्तिहरूको निम्ति जिवन जिउनुको अर्थ अझ बढि छ । हामीले जिवनलाई उत्सव मनाउनुपर्दछ । यो पृथ्वीमा हामीलाई परमेश्वरले दिनुभएको जिवनलाई रमाइलो गर्न सिक्नुपर्दछ । चाहे हामी विवाह गरौ या अविवाहित नै रहौं, जिवन एउटा महान उत्सव हो । यदि यो पृथ्वीमा हामी यो जिवनमा रमाउन सक्दैनौ भने स्वर्ग हाम्रो निम्ति दिक्कलाग्दो स्थान हुनेछ । यो जिवनलाई रमाइलो बनाउने काम हाम्रो हो । पति वा पत्नी पाउनेबित्तिकै जिवन सधै रमाइलो हुन्छ भन्ने छैन । विवाह परमेश्वरको योजना भएजस्तै अविवाहित रहने पनि धेरैको निम्ति परमेश्वरको योजना हो । आफ्नो जिवन अहरूहरूको सेवामा समर्पित गरेर जिवनलाई आनन्ददायी बनाउनुपर्दछ ।
हरेक मण्डलीहरूले स्थानिय मण्डलीमा भएका अविवाहित भाइ र बहिनीहरूलाई हौसला दिनुपर्दछ । उनीहरूलाई विवाह गर्नको निम्ति बलजफ्ती गर्नुहुन्न । उनीहरूलाई परमेश्वरमा भरोसा राख्न सिकाउनुपर्दछ । संसारका विभिन्न धर्ममा हे¥यौ भने अविवाहित रहेर सेवा गर्ने मानिसहरू हामी पाउँछौ । उनीहरू अविवाहित रहेकोमा नै हामी उनीहरूसँग रमाउनुपर्दछ ।
तर अविवाहित भएर रहन चाहानेहरूले विवाहितहरूलाई पनि गलत बुझ्नुहुँदैन । मैले केही वर्ष अघि बौद्ध धर्मका भिक्षु तथा गायिका आनी डोल्मा छिरिङको अन्तवार्ता हेरिरहेको थिएँ । उनलाई विवाह गर्नुपर्छ भन्ने मन लाग्दैन भन्ने प्रश्नमा उहाँको जवाफले म चकित भएको थिएँ । उनले भनिन, विवाह गरेको राम्रो लाग्दैन । विवाह गर्नु भनेको समस्याहरूमा झेलिनु हो, जस्ता उत्तर दिइन् । उनको भनाइमा विवाहसम्बन्धी गलत धारणा रहेको पाएँ ।
बाइबल धर्मशास्त्रले पनि अविवाहित रहनु पनि असल हो भनि बताएको छ । तसर्थ कुन असल हो र कुन खराब हो भन्नु उचित देखिदैन । तर कोही अविवाहित नै रहन चाहन्छ भने, उसले असलै गर्दछ । तर यदि तिनीहरूले आपूmलाई वसमा राख्न सक्दैनन भने तिनीहरूले विवाह गरुन् । किनभने कामवासनामा जल्नुभन्दा विवाह गर्नु असल हो (१ कोरिन्थी ७ः९) । साभार र कृतज्ञता  http://ebachan.com/

Related Posts

0 Response to "विवाह गर्ने गलत कारणहरू"

Post a Comment

Disclaimer Note:
The views expressed in the articles published here are solely those of the author and do not necessarily reflect the official policy, position, or perspective of Kalimpong News or KalimNews. Kalimpong News and KalimNews disclaim all liability for the published or posted articles, news, and information and assume no responsibility for the accuracy or validity of the content.
Kalimpong News is a non-profit online news platform managed by KalimNews and operated under the Kalimpong Press Club.

Comment Policy:
We encourage respectful and constructive discussions. Please ensure decency while commenting and register with your email ID to participate.

Note: only a member of this blog may post a comment.